Monday, November 28, 2011

Bunga sakura and Crumble.......






...Bunga Sakura...untuk kak Masilah dari Kuala Selangor....thanks akak tempah beads dengan saya....alhamdullillah dia suka ngan design nie....mula2 tanya dia nak design apa, tetapi beliau cakap it's up to me...so tetiba macam nak buat bunga sakura....dan ini hasilnya....



ini kes last minit...baju tunang adik member saya...sgt kesian....design tak memuaskan hati dia...sgt tak cantik pada pandangan mata dia...tak kemas daan macam2 lagi la....

bila tiba di tangan saya...memang sgt kesian...rasanya kalau baju tunang buat design macam nie memang tak sesuai.....jahitan sgt tak puas hati...mungkin kes nak cepat siap...tapi man man la...ko dah caj mahal2 tapi hasil keja amat mengecewakan...kesian tau....buat biarla dengan iklas....baru hasil sgt puas hati pada customer.....

...ini design awal....aduhhhh mutu beads pada saya sgt low class...adussss...


lepas 2 hari saya make over maka jadi la design di bawah nie....saya gunakan stok manik yang ada....tak sempat nak pegi jln tar....huhuhu hanya pegi kedai jahitan mesra jer kat taman dato harun....



...ada ker bahagian tangan dia tak buat...huhuhu....kerana manik saya amat terhad seboleh-bolehnyasaya gunakan ianya sebaik yg mungkin.......dan kesian pada saya ...anak kesayangan saya telah buat huru hara dengan teraburkan manik2 tue...huaaaaaa

No comments: