Wednesday, July 6, 2011

Wardina in Action.....

Sekarang Wardina dah menguji kesabaran saya,.....mana saya boleh sabar saya sabar...kekadang terlepas jugak kemarahan saya...sebenarnya nak marah ke  Walid dia...last2 ke wardina saya lepaskan...yelah kan..kekadang saya sgt penat...dengan kerja2 opis...kerja2 rumah..dan kerja2 rumah2 saya lagi...mana tak penatkan.....kita sama2 keluar cari duit....tapi bilik time balik rumah...takkan si isteri jer kena buat...seperti jaga anak terutamaya.....kekadang strees jugak..lagi2 bila perangai anak dok mengada2....kalau manja sikit2 ok lagi...tapi bila dah lebih2, sendiri mau ingatla kan.....semua nak umi, sikit2 umi...itu umi ini umi....walid tak kan tgk jerrrrr.....tension tauuuuuu...huhuhuhu..baik umi kerja kat rumah jer...walid kerja kat luar rumah...kan ok sikit...ini umi penat kuasa2 dari walid........Walid kalu jaga, sikit2 suruh tido...sikit2 suruh tido..sampaikan budak tue nanggis tak mau tido..bila dah nanggis umi yg tension.....huaaaa....****nak lepaskan geram ketensionan***....kalu anak teruk ke perangai karang salah ke isteri...**itu semua awak punya pasal***...kalau anak tu baikk.  ataupun yg boleh buat ibubapa rasa bangga..***anak sapa klau bukan anak ayah****....booleh ker camtu....

Jadi pengubat perasaan geram n tension nie, tengok wajah anak hilang sikit...kan kan kan.......




2 comments:

sha a.s said...

comelnyer bb!

salam kenal..thnx for being my follower...keep in touch ok! :)

elna said...

hai sha....thanks....
okey....