Friday, July 1, 2011

Cuti Cuti Malaysia.....

....mood : nak pegi bercuti......actually nak gi ke majlis perkahwinan x staff en suami...alang2 gi la bercuti sekali.....lagi pun saya belum penah sampai ke sana lagi.....dan lagi satu saya pun ada hutang ngan adik saya, kalu UPSR dia bagus...saya nak belanja dia melancong naik belon....oleh kerana dia tak dapat full 5A...hanya cuti2 di Malaysia sahaja.....dia dapat 4A jer...kira okey la kan...baikkan kakak dia nie....(hahaha puji for diri sendiri)...

dan oleh kerana adik no 7 dapat hadiah jugak dari saya...makanya adik saya yg last sekali pun tuntut benda yg sama...huhuhuhu...nasib la kan....saya pun janji ngan dia macam kakak dia jugak la kan....kalau dapat 5A kita buat passport gi cuti overthesea...tapi kalau tak dapat full A...cuti2 malaysia jer laaaaaa.....

Utk mak pulak nanti yer mak...insyaallah ada rezeki lebih nanti....watie bawak mak gi tempat yg best sekali....insyaallah, doa2 kan la utk anak mak nie.....jommmmmm ....

No comments: