Thursday, July 14, 2011

Pagi pagi buta Wardina minta KUiH....?!!!?

Cerita Wardina lagi....hahhah sila jgn bosan...hehehe....

kali nie saya nak cerita , ...tgh2 sedap tido tetiba Wardina ngigau nak kuih...boleh!....apa kes ini budakkkk....
cenggini...semalam balik dari pasar malam..dah siap bagai makan malam kat pasar tue...so balik kepenatan dan kekeyangan...selepas solat mahgrib lepak2 sementara tunggu berita kul 8.00am.....lepak sambil baring ok depan tv....cos dah siap bentang bagai toto, bantal n toys Wardina.....konon2 nak bergomal ngan anak kesayangan, .....Si Walid dah lama dah dia belayar lepas makan ubat...dan maybe dia nak rehatkan minda untuk tgk bola lepas tue....heheehe

Entah camna berita entah kemana...saya entah kemana....last2 saya n wardina pun turut belayar jugak akhirnya...sedar2 sudah pukul 11.00pm...n wardina elok jer duk bawah ketiak saya....alaaa mis lagi cerita Annessa....ehmmmm

mata dah tak leh nak tidooo....masa tue dah pukul 12pm...baik saya bangun n buat kerja2 yg patut....elok jer saya banggun Wardina pun terjaga...adusss ini budakkk...tepuk2 suruh tido balik...tapi mata besar sudahhh...
akhirnya dia pun turut terjaga macam umi dia....ehmmm apa nak buat ekkk, dengan ini budak..layankan jer la...saya pegi dapur..kebetulan esok mau puasa....ada donut dalam fridge, so saya panaskan....lebihan semalam...elok lagi, dari membazirkan...sementara tunggu macrowave tue duduk la berborak ngan anak dara...buat air, dia pun nak air....makan donut dia pun nak makan donut....lepas tue sy pegi bikik kerja saya konon2 nak buat kerja la kan....ehmmm macamana nak buat kerja asyik nak duduk kat pangku saya jer....adussss...layankan tgk tv...semua cerita tak menarik...KLGENGSTER pulak dah tamat...ehmm takkan nak subcribe lagi...gila batakkan....lelama tgk cerita yg bosan..Wardina pun tertido sebelah saya...masa tu kul 3am....ok Umi boleh teruskan perjuangan....

Tetiba korang...kul 5.30am wardina merenggek ngigau ...."""mieee nak uwih.' (umi nak kuih)....huaaahuuwaaaa....iksss...kuih apa nie pagi2 buta....saya buatkan susu....dia tak mau...."nak uwihhhhhh...nak uwikhhhh..."...gi dapur ada lagi seketul donut....saya bagi ker dia...boleh dia ambik donut tue dan masuk ke mulut dia...boleh masa dia ambik sambil bangun nak duduk...dan terus masuk ke mulut makan..... mak eiiii...anak aku....terus trsenyum girang...dengan mata dia yg sepet2 macam larat x larat nak bukak....siap makan terus tido balik...boleh!.... ini ngigau ke lapar nieeee....

Boleh saya gelak sorang2 tgk gelagat dia yg entah apa apa entah....hahahahhahahahaha..
sebelum nie ngigau sebut nama irfan...adusss ini budakkk...Pasal irfan nanti saya story ok....itu lagi lawakssss....

4 comments:

::Deela:: said...

irfan???...bukana anak i kan!!!..kikikiii

elna said...

hheheh..bukan...irfan anak deela dia tak penah jumpa lagi...kalau jumpa umi dia tak tau la dia ngigau apa plakkkk....

sha a.s said...

x penah busan bc citer wardina..sbb dia syomellss!! ehehe

abglan said...

he he he... dah banyak akalnye