Wednesday, November 24, 2010

INterView.....

INTERVIEW?.....ini bukan brmakna saya pegi interview mana2 kerja tetapi saya jadi panel interview untuk mereka2 yang mencari kerja....hehehe,Hari nie saya diarahkan untuk menjadi panel interview utk CSR  (wakil khidmat pelanggan) dan jugak admin clerk...Ehm ada yg ok n ada yg ko....pada pandangan mata saya la...huhuh..tapi yg bagus tu not bad la....ok dan  hanya beberapa kerat jer dari yg reramai yg dtg tu...so good luck la kalu berjaya dipanggil untuk melaporkan diri anda....Kerja bagus2 yerrrrr....heheheh

Kepada mereka2 yg masih mencari kerja tu...pastikan persiapan diri utk ke tempat temuduga...mesti confident..walaupun hanq nie kekadang ada jugak sengal...heheh tapi kalu di soal soalan2 yg bodoh dri aku pastikan ko jawap dengan confident ok...aku bukan nak pun ko jawap betul ke apa ker....pasti kalu confident ko amatla tinggi aku akan pasti kan ko dpat kerja tresebut...itu yg penting...Ye ke?ye la cam na kalu ko tak confident ko nak kerja sebagai customer service....sekali customer  ayat lebih sikit ko dah kecut perut... iks no no no.... heheh itu saya la...tak tau la pada panel2 yg lain...tapi sama kot ngan sy...cos lepas interview tu kami akan berbincang mana nak ambik dan layak...

Susahkan nak cari kerja skrang...jadi bersyukurlah yang ada kerjaya skrang.......

.

No comments: