Wednesday, November 24, 2010

Double or Single....

Rumahku Syurgaku....best yer kalau dapat rumah idaman....yup RUMAH!. Saya dan suami tgh memilih sama ada rumah teres dua tingkat or setingkat...kami telah mendpat kata sepakat akhirnya kami akan beli rumah di area Klang....rumah nie akan siap pada oct 2012....harap segalanye berjalan dengan lancar...amin...
setelah semuanya selesai..rumah sekarang akan kami sewakan...ini rumah harta UMI WARDINA yang punya...yahhhh ( dengan bangga yer heh)...yup rumah sarang burung nie saya beli masa mula2 saya bekerja..masa tu gaji mak ai boleh la nak duduk kat KL nie...dengan gamble yer saya beli..lulus pulak tu..hehehehe...itu pun sebab Hj Eskat yg suruh kalu tidak ...mana mampu dong gue mahu beli...dia yg murah hati bayar deposit..so apa lagi ...nak tak nak ikutkan jer la...mana mampu beb gaji 1k nak beli umah...duk kl pulak tu..tolak itu ini..tinggal baper jer...nasib membelahi sy kerana sy telah berjaya mendapat full loan dan duit downpaymet tersebut dapat balik...yehaaaa...sekarang umah nie sudah ku duduk hampir 4 tahun...lama jugak la kan...dan jiran2 yg berbangsa india mak ai...selalu duk buat hal...dan aku rasa masa dah tak selamat jer....tak best dah la kiranya...walaupun aku tak kacau org...dia org kalu gaduh riuh rendah dibuat yer....pening den...lagi pun usia kami dah angka banyak...sooooo lu pikirla sendiri....buat apakan duit epf en suami bebanyak tu tak digunakan utk beli harta...hehehe...tuk dia jugak..tuk anak dia jugak ye tak?...tuk Saya?...mesti la ada...hehehehe
Tapiiiiiiii.......saya ada dengar berita...mula2 entah la....kalau la..KALAUUUU....kami terpaksa duk asing camna?huhuhu....saya dah cakap dah ngan en suami...tapi tak percaya....ler saya PA bos apa...dulu, dulu....skrang bos yg sy jaga dah benti...dan saya juga yg buat budget tuk division sy...soooooooo...perkara2 yg  PNC ke apa ker... sy akan tahu walaupun serpih serpihan....tapi tetap rahsiaaaaaa....dan perkara tersebutttttt dah ada org tau....camna nie...tapi bukan dari saya yer...mungkin BOS lain yg bagitauuuuu....saya nie kuli telah diamanahkan...soooooo...kalau perkara tu tahu dari mulut BOS BOS...bukan salah saya ....betul TAK?...hehehehe...dan skrang plan tu macam makin hampir jer dengan en suami saya...ehmmmm kalau dah kerja makan gaji kan nak buat camna ikutkan jer laaa...dah nama kerja...adusssss.....dan ianya satu tamparan, ujian, dugaan buat saya dan wardina....UMI WARDINA BOLEH!...poyo gila la...hahahah...kita tunggu sapa yg kena...hahahahahah

Kepada mereka yang akan masuk ke unit kami...selamat dtg sy ucapkan...dan kepada mereka yg tidak layak untuk masuk ke unit kami sila lah kerja ke tempat baru anda....(psttttt  kertas kerja nak buat renovation untuk penempatan anggota baru pun lum lepas lagi nieeee...budget. budget budget)
Dah melalut dahhh tgh2 malam nieeeee.....

No comments: