Wednesday, January 4, 2012

Lunch date ngan En Suami.....


....uhuhuuwahaha...date ngan en suami tueee...walaupun saya ngan en Suami adalah 24jam tidak berpisah, tetapi kami di opis adalah amat jarang sekali utk keluar bersama2...means bila di pejabat kami buat hal memasing...ko ko  aku aku...hahaha korang nak tahu tak, walaupun dah tahu...tapi nak bagi tahu lagi sekali.eheheh.....sy ngan dia adalah satu opis, satu company dan lebih best lagi kami satu deparment...hahahah tapi unit lain2...

...Selasa semalam, kebetulan saya nak pegi update ASB saya...haha perkara wajip di awal tahun saya lakukan....jumlah $$$$ boleh la utk saya buat belanja sikit di Bandung nanti...hehehe pastu simpan utk tukar BJG71...wahahahah, en suami pun ada nak pegi urusan di KWSP...yeh yeh yeh this year dia dah boleh keluarkan semua acc 2 dia....so korang paham2 la berapa umur dia tahun nie....heheehe...

Saya dan dia keluar awal waktu lunch, nasib semua urusan berjalan dengan lancar....selepas urusan di KWSP...pegi la mana2 bank di PJ town utk update ASB sy....en suami kata selalu kat RHB tak ramai org...betul tekaan dia...kaunter utk update ASB memang tak ramai org Q, hoyeyyyy....kalau just nak update jer terus pegi kaunter....saya memang nak update jer, tak mau kuar ke apa ker....masuk saya boleh buat melalui m2u....sgt sekejap di RHB....mana2 bank memang penuh semalam, my fren kata dia pegi maybank bangsar (midvally) mak ai semua pegang buku ASB....mejority keluarkan...kos dia org nampak semua pegang form merah....keluarkan la tukan....sure diaorg keluarkan kos today hari pertama anak2 sek...means budak2 sekolah baru masuk utk tahun 2012, itu yang ada anak  sekolah la, mesti dia org nak guna xtra duitkan........ok, lepas buat semua tue.....kami lunch together2 , en suami request nak makan nasi kandar dan di suruhnya saya belanja...wah wah wah...macam tahu2 jer saya tgh masyukkkkk kan ....takper...berapa la sgt kalau nak belanja dia....ahhahahaha

Kami makan kat Bangsar, lagi pun dekat dengan opis...senang ...ehmmm pilihan di restoran mahbub...ehmm saya kurang sikit, tapi sebab nak ikut tekak en suami saya follow jerrrr....

...ini menu kami.....susah tau nak makan lunch berdua dengan en suami time kerja....hahaha....

No comments: