Wednesday, January 11, 2012

Kalau anak dah bijak bercakap.......


Kejadian semalam.......lif tinggal 1 dari 2....time org tgh balik opis gitu...termasuk la i.....so ramai la org nak naik liff nie.....so harus jugak masuk...tunggu lama tuhhhhhh.....saya rasa perlu la beraturkan...utamakan sapa yg dtg dulu naik dulu....tapi apa kira....dia org bukan pemikiran seperti saya....so harus gunakan peluang yg ada utk masuk dulu...cisssss....
saya apa lagi...takkan asyik nak mengalah jer kan.....yg kan belakang we all nie berderat nak masuk...sampai kan we all kira ngam2 la kan...saya tak mau masuk lagi bagi sumbat lagi....sempit karang jadinya....pastukan anak dara saya nie bersuara korang tauuuu.....ikssss....kami tak ajar okkkkkk......
korang tahu apa dia cakap....
'TAK MUAT...TAK MUATTTTT'....kuat plak tueeee....semua org tergamam dan terdiam...ikssss anak sapa tue yg bersuara....plak tue en suami tgh dukung dia plakkkkk....harus ler tahu anak sapakan....org yg tolak2 masuk tuh pun dengan spontan terus berhenti dan tak jadi masuk....kos dah kena sound....hahahahahha pdahal boleh lagi sumbat 2 org...hahahaha








No comments: