Friday, December 30, 2011

Layan ombak rindu di astro 1st.....


Kemarin....ehmmm tak berapa nak tido sgt....lepas tidokan Wardina...saya sambung menjahit beads kat baju member yang tempah....sajer tgk kat astro 1st apa cerita yg boleh dilayan...oh ada Aku Bukan Tomboy....so subscribe la cerita tue.....ehm ingat nak subscribe Mesteri Jalan Pulang...tapi macam tak best jer...oh rugi2....Ombak rindu belum ada lagi....ok...kita tgk la aku bukan tomboy...bila dah habis tgk...tgk balik senarai astro 1st cerita lain plak...tadi macam ada movie cina....sekali tu tgk ombak rindu dah adoooo...hoyehhh terus subscribe.......org kata ombak rindu best...tapi tak tahu la best dia macam manakan...kos story dia diadaptasi from novel....ok kita layan....bila dah tgkkkk.....OOOOO tak berapa best sgt punnnnn...mana scene sedih tue...yelah sampai ada yg nanggis teresak2 tue bila tgk....ohhhh tak ada punnnn ...i tgk 2 kali tauuuu sebab tak puas hati i tak nanggis....sambil layan beads i... tak puas hati i tak rasa sedih langsung....ehmmm...maybe part dia jatuh n kejar haris kot yg dia org kata sedih sgt....but bagi saya tak der pun....

Ehmmm saya rasa baca novel dia lagi layannnn...movie dia tak rasa macam baca novel dia pun...just suam2 kuku jerrrr ..bagi saya la...itu pendapat saya....lain org lain pendapat....baca novel dia pun time2 remaja dulu...hahahan kini dah dewasa....tapi saya suka part Aaron kenyit mata tue...ehmmm macam best jer....
kalau nak dicompare kan...Aku budak Setan lagi best kot compare ngan Ombak Rindu...itu pada saya....

****akhir bulan comfirm kene letehhh ngan en suami....apsal subscibe tak inform diaa...kikiki ###matilaummi....***

No comments: