Thursday, December 1, 2011

Busuk hati betul laaaa......

...iks tak paham ngan ragam manusia sorang nie......apa yg dengki sangat entahla....ada jer yg tak kena ngan dia....kiranya dia jer la yg bagus dalam dunia nie....huuhu...

pernah kerja bawah dia...memang angin jerrrr la ngan perangai dia, ...tapi dah bos kan nak buat camna ...kita nie kuli jer....saya sentiasa mengikut perintah....tapi ada jer yg tak kena dan puashati...ehmmmm....

pastu kalau org MC & EL ada jer dia cari pasal....tapi dia setiap minggu ada jer EL & MC....sometimes kita org dah agak Isnin sure tak der...tak EL , dia ambik MC....lagi2 kalau isnin tue ada meeting....ohsss sure dia tak der....kekadang tue meluat jugak ngan perangai dia....

tapi saya ingat lagi time saya pregant...saya tahu dia tentu ada buat cerita...saya itu.,, saya ini....hinggakan tetiba saya ada dpat surat petukaran...tapi saya perlu berpikiran +ve...tak mau prasangka buruk pada dia.....yelah saya bukan saja2 nak ambik MC dan EL....saya betul2 tak larat...bukan buat2 dan bukan manjakan sangat diri ini...saya memang lawan dohhhh...kalau tak memang saya melepet jer la atas tilam....
...pembawakan saya time ngandungkan Wardina memang teruk sangat2....bau badan org pun saya tak sanggup...tak kisah la bau dia wangi or busuk ...memang tak tahan dohhh....pagi2 kalau naik liff seboleh2 nya liff tu biarla utk saya sorang...jgn ada org lain....fuhh kalau ada org lain sure saya akan rasa loya n dan2 tue jugak muntah.., cos bau minyak wangi....plastik bag dan limau purut sentiasa ada dlm simpanan handbag saya....gila dohhh...pastu kau muntah la satu hari dkat opis sampai badan ko longlai...siap tido dan pengsan bawah meja.... camna tuh kau nak buat kerja, kalau badan sendiri pun tak mengizinkan.....dah la ko suka makan dalam opis dan ko duk berkumpul dekat meja makan tue reramai dan buat ketupat....saya memang tak boleh bau makanan ...tahu tak ...tahu takkkk.....bukan saya sakit buat2 tau.....penah satu hari tue....saya kuatkan semangat...badan nie memang dah tak larat dah....dan tidak pasal2 tetiba saya boleh jatuh dari kerusi..pengsan...dah la rakan sebelah pun tgh sarat...tak ker terkezut beruk dia....

sapa yg penah mengandung jer boleh paham...yg tak , gi jauh2....tahu la ko dengkikan..susah nak dapat....
ok , baru2 nie dia pegi fitnahkan kawan saya...boleh gitu...dah la ko tak masuk meeting tue...pastu ko boleh plak buat cerita kat bos ko...yg kawan aku nie cakap gini2...iksss apa la...tak patut betul la.....padahal budak tue tak sebut langsung nama bos ko...ko jer yg nak bikin gempakkan....gilos punya org.....iks,...mudah2an ko dapat pembalasannya....walaupun org tue bukan islam tapi ko kena ingat....menfitnah org tue adalah satu dosa besar tau sama macam ko bunuh org .....

No comments: