Thursday, October 20, 2011

Agaknya macam nie la saya dulu......:):)



Sebelum nie saya pernah cerita pasal minat sayakan....mak saya kata minat menjahit saya nie mak saya dah nampak dari saya kecil lagi...hahha sekarang bila saya ada anak, macam tue la agak yer masa saya kecil2 dulu... korang tengok gambar kat bawah nie.....:);)







...jgn diusik, dia tgh khusyuk buat kerja .....gaya macamana saya selalu buat...tapi dia lebih profesional lah dari saya.....hahahaha....






....apa yg dibuat pun saya tak tau.....janji dia bahagia......



kalu ummi sibuk potong baju, dia pun sibuk potong lebihan kain .....pandai pulak tue dia pegang gunting.....hari tue terkoyak pulak naju dia cos dia tergunting baju dia....nasib tak der apa yg tercedera....selalu kasi gunting tumpul jer ker dia...kalu dia sibuk nak kacau...sekali tue entah macamana saya terlepas pandang dia ambik pulak gunting kain yg tajam tue....ehmmmm...sekali bila walid dia ternampak baju anak dia terkoyak macam kena gunting langsung ummi kena marah...dan terus tak kasi masuk bilik ummi ......hahha


Itu cerita bila saya potong kain dan jahit baju, belum lagi time saya berbeading....ehmmm dia tak derla kacau sangat...means manik2 tue dia sepah2 kan......cuma bila saya tgh jahit manik tue....dia pun sibuk jugak la nak jahit manik jugak....saya bagi la pearl2 yg besar besar tue...nanti dia susun2 dekat baju dia...pastu dia cakap dan tunjuk ke ummi dia..."ummi cantik tak...."....selagi ummi tak cakap apa2...cantik ker tak ker...selagi tue la dia panggil nama kita.... 'Ummi cantik tak ...ummi cantik tak...."ehmmmm


kalau Walid dia tgk duduk2 dan kebetulan dia tgk main dengan pita ukur ummi...mula la badan walid dia sibuk diukur yer....hahahahaha....sambil sebut...satuuuu...duaaa...empatttt....


Apa- apa jer la Wardina...janji bahagia...esok2 bila dah besar boleh ganti Hatta dolmat ker, Rosita Jaafar ker........dan sapa2 jer la yang sewaktu dengan yer....



No comments: