Tuesday, August 2, 2011

Emergency.......:(

Yer emergency....cuti tahunan saya sudah habis gara2 emergency....huhuhu ehmmm every year mesti banyak Emergency leave yg saya ambik...memang jika dilihat tak elok untuk rekod tahunan kan kan...tapi nak buat macamana...kebanyakan emergency nie melibatkan kesihatan org2 disekeliling saya yg saya sayang dan saya hormati....

Macam tahun lepas...almost cuti saya dihabiskan gara2 en suami jatuh sakit....2 minggu saya berkampung di Hospital.....this year....oleh kerana saya mempunyai anak kecil...bila dia sakit, sebagai ibu saya perlu pantau dia...dia la permata hati saya...anak saya nie jarang demam ..once dia demam...kesian tauuuuu.....huhuhu

Walaupun En suami tanpa gagal ambik ubat dia...sometimes bila dia demam saya takut jugak...takut peristiwa hitam berlaku kembali.....tapi yang ini saya boleh elakan dari ambik Emergency Leave....

Tapi lain pulak yang berlaku...walaupun En Suami alhamdullilah sihat....tidak pada Ayah Mertua saya...kesihatan tidak mengizinkan.....sebagai menantu perempuan dimana en Suami adalah anak lelaki tunggal dalam keluarga, tanggungjawab beliau adalah besar....sabagai isteri saya perlu berkorban....nak buat macamana kan..........jadi sila jangan mengeluh.........bulan lepas dan bulan awal bulan nie entah berapa hari saya ambik Emergency leave gara2 FIL saya tidak sihat.....huaaaaaaaaa, saya harap BOs saya faham keadaan saya....^...^

1 comment:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

semoga FIL kak elna cepat sembuh. Kalau ikut my bos, sakit-sakit tu kalau bkn kita sakit is boleh EL lah. hari ni hari org tu, esok lusa hari kita pulak. selamat berpuasa :)