Wednesday, August 3, 2011

Buka Puasa......

Selamat berpuasa semua.....hari nie dah masuk Ramadhan -3....wahhh cepat sungguh masa berlalu.... dan hingga ke hari nie...dapur saya belum lagi berasap , last berasap hari Jumaat lepas...dan kebetulan hari tersebut opis ada buat popluck sempena nak puasa...saya bawa Laksa Penang...ini pun di atas permintaan rakan sekerja....share 3 org..hahahah saya buat kuah jer....heheh tapi tak jugak...En Suami pun berhajat jugak nak bawa gi opis...so buat sekali tuk dia.....kiranya itulah saya memasak di dapur...pastu weeked saya balik kg Tg Karang, makan masakan emak...best wooooo lama sudahhhh tak rasa masakan Emak kesayangan saya.....

1st puasa pulak saya balik rumah Mak Mertua...kos esok pepagi nak bawak Fil to IJN, KL...so kena balik jugak Seremban...saya ditugaskan utk jaga kak andak yg tak berapa nak sihat.....eehmmmm

Semalam balik dari Seremban ingat nak jugak masak.....tapi En suami ajak gi bazar ramadhan....ehmmm follow jerrr.....balik dari bazar ramadhan ajak en suami beli barang basah tuk masak esok n sahur nanti...boleh dia kata tak payah la...weeked jer kita beli...hah!...best yerrrr.... esok dah la ada majlis buka puasa ngan vendor aka kawan en suami.....yehhhh minggu nie tak yah masak....boleh gunakan masa tue untuk menjahit sementara tunggu azan....yes yes yes...bahagianya hidup ku bersamamu....hahahahaha

No comments: