Tuesday, June 7, 2011

Shopping sakan saya bulan nieee......

Wahhhh...tajuk macam saya banyak duitkan sampai shopping sakan....kikikiki....aminnnn, semoga allah murahkan rezeki saya lagi....

Niat nak shopping tak der pun sebenarnya, tapi tetiba bila lalu kat butik tue n kebetulan ada plak duit dalam wallet so apa lgikannnnnn.....shopping untuk diri sendiri.....hahahahah

Nengok tue, shopping kasut sampai 3 pasang saya beli...kemaruk ker haper....takkkkkk saya dah lama kot tak shooping kasut, kasut yg biasa sy pakai dah nazak sgt...itula kasut gi opis, tue la kasut gi jejln...mana tak nazak yer.....6 bulan kasut tueeee jer yang saya pakai..harus la kena tukar lain kan kan kan....dari sehari ke sehari nak beli kasut baru, tapi asyik tunda jer...hingga la pada satu hari tue, time jejln kat SACC mall dan kebetulan plak masa tue banyak no jemputan kahwinkan haruslah kena cari kasut baru....dan kebetulan lalu kat dpan vincci, cari la satu yang mana berkenan, saya memang suka sangat pakai kasut vincci nie...selesa pada saya...ada jugak beli brand lain but kurang.....dulu masa anak dara suka pakai brand Lewre....itu dulu la....hahahaha...ingat nak beli satu jer...sekali tu beli sampai 3 pasang...hambik ko....terpengaruh dengan promoter dia, cos bila beli more RM120 dapat satu beg....hahahah 3 pun 3 la...janji ummi puas dapat beg...kikikiki, pilih design yang selesa dipakai dan senang nak gerak...;)


....design lebih kurang sama jerkan......hahahhaha

pastu minggu lepas plak...saje jjln ke One Utama...window shopping jer hajat dihati....alih2 masuk kedap GAP berkenan plak ngan satu tshit nie.....ada satu plak tu yang sesuai utk saya....tanpa fikir 1000x harus ambik....hahahaha janji saya yang bayar....kikikiki......



Time ada sale tak mau plak ko shopping kan.....time tak der sales camnie sakan ko shopping...budget macam berjuta2 duit ko ada...hahhaha...suka la nak shopping time bila....kikiki (gelak org berlagak....sila jgn ikut cara saya)......



No comments: