Thursday, June 2, 2011

Demam LIKE LIKE LIKE facebook @HOT FM



nie gara2 semalam duk umah jaga Wardina...tgh bosan2 ...layan FB, yehaaaaa saya nak ipad2...ikhss kalau rezeki terpijak dapatkan best.......kalau dah rezeki tak kemana....macam blackberry dulu rezeki tergolek...hehehehe, masa tue ngandungkan si Wardina....dah 8 bulan pun masa tue...besar gila perut saya masa nak ambik hadiah tue...hehehehe...tapi sayang gambar2 masa pressconference tak ada dalam simpanan saya....huhuhu sedih yer....

Nak dapatkan ipad2 nie senang jer...hanq like jer kat HOT FM punya fb......pastu ikut arahan seterusnya.....dia ada kasi arahan dekat satu wall tue...pastu hanq comment .....tinggalkan comment...pastu tgk berapa ramai pulak yang like kat komen korang tue....mana komen yang banyak dapat like...kemungkinan besar akan dpt ipad2 tue....sebelum tue hanq kena tukar pic profile fb korang dulu tuk masuk peraduan tue....heheheh saya saje try nasib....masa hantar komen tue masa tu baru 5k jer yang tinggalkan komen, hari nie mak ai dah 20k....lama gila nak cari komen saya tue balik n nak suruh korang like kat komen saya tue....huhuhu tapi kalu korang baik hati cari la...n like kan tuk saya....mana tau rezeki kan...yehaaaaaaaa...tarikh tutup sampai esok 3hb june tengahari.......tolong la korang tolongla like kan tuk saya.......:);););););)

No comments: