Monday, June 13, 2011

Bila Dah Tawar Hati...pengubatnya.....

Selepas Wardina demam, Walid pulak , lepas tue tiba giliran saya....ehmmmm....actually dr minggu lepas lagi diri nie dah tak berapa nak sihat...tapi gagahkan jugak ngan kerja2 harian saya as staff, isteri dan umi....tapi ahad semalam lepas balik dari Tg. Karang...saya memang dah tak larat....badan dah seram sejuk macam nak kena demam......tido memang tak selesa...panas diri ini.....asyik bangun untuk kurangkan panas dalam badan nie dengan minum air....adusss tak kurang jugakkk...pagi nie memang sy tak larat nak bersiap ker opis....en. suami ajak gi klinik cos suhu saya sgt panas.....pegi klinik doc bagi MC utk sehari....huhuhu...balik dr klinik makan ubat....en suami cari air kelapa tekak rasa nak minum air kelapa.....rasa dah ok sikit....ehmmmm

Semasa berkarya dalam blog nie...diri nie macam dah tawar hati nak masuk kerja....huhuhuhu....kenapa perasan nie menguasi diri saya  ketika ini...datang kerja macam hanya untuk memenuhi kedatangan ke opis jer....aduss....bila buat kerja fikiran melayang2 fikir ke lain.....aura di opis tak macam sya mula2 kerja dulu....makin tak der seri yer pun...kenapa yer....memang tak der mood langsung.....kerja sentiasa ada tak der surutnya pun....sampai bila yer saya perlu duduk di kerusi nie.....susah betul bila dah tak minatkan....adussss perasaan nie, pergila jauh2....jgn kau menguasi diri ini...belum sampai waktunya untuk saya tinggalkan kerusi nie....

ikssss saya dah melalut sudah.....jadi pengubat untuk hati yang lara nie....jom la layan kerja2 seni saya .....






***plan nak sambung belajar dalam pertimbangan....harap tuhan permudahkan segala urusan saya......gila tetiba nak sambung study kan.....

No comments: