Tuesday, May 19, 2009

dapat surat transfer...

19 Mei 2009

dah lama tak update blog nie....huhu..tgh banyak kerja sebenarnya tuh yang tak sempat...ehmmm pada 9 may lepas aku dapt surat transfer ke unit lain (marketing)...ehm tetiba jer...dah la nak dekat SIRIM AUDIT, division yang lama masih belum siap lagi nak update....nak kena buat handover kerja.. semua org terkejar2..masing2 sibuk ngan kejar, tak tahu nak buat yang mana bos dah bising, hari2 ada kerja baru, aku pulak dengan keadaan yang tak berapa nak mengizinkan, so terpaksa la buat, dah namayer kerja makan gaji...nak buat camnakan...

satu persatu aku settlekan kerja aku, sebelum barang dimasukkan ke dalam kotak almaklum surat pun dapat dengan tergesa2...immediate, aku minta postpone date from 15 mei lapor ke 18 mei....bos baru kata jgn lama sgt, kerja banyak tertungak...huhuh...mak ai kerja telah menanti ku disana....so pada 18 mei aku pun pergi la menghadap bos baru aku, dia tak sempat nak brief aku dengan lebih detail...so sikit jer la...dia nak kejar meeting, maka pada hari tersebut masih sempat buat kerja2 personal aku...aku minta tolong org IT to transfer all email & document yang berkaitan ke PC tempat baru aku..no ext pun aku minta transfer sekali,
semalam semua dah settle...so hari nie aku telah memulakan kerja di unit baru aku marketing as business support, kat unit baru nie persediaan untuk audit masih suam2 kuku...office masih tak teratur...huhu sedih yer...dah la kat tempat lama aku dah settlekan seblm aku bla...nie kat unit baru kena buat semula...huhuhu
so aku inform aku tgh berbadan dua...if nak buat 5s aku hanya boleh arahkan jer...so aku telah menghantar email untuk semua staf di unit marketing nie...berkerjasama untuk mengemas offis nie..tahu jer la bila unit marketing nie...semua product tak tersusan macam mana....haru aku tgk bila masuk if nak compare tmt lama aku...

aku pulak nak kena study kerja2 aku, report pasti akir bulan bos nak....huhu...mak ai penat yer badan nie...nasib tak teruk macam b4 nie...tapi perlan2 ok elna...semua tu boleh diatur...semua staf kat sini best2 bos pun ok...tak mentension kan...walaupun banyak kerja but hepi..tak macam kat unit lama...tension2

aku rasa alhamdullilah sgt bila dpt tukar...atleast aku dpt belajr benda baru..tak sia2 la kelulusan yang aku ada huhuh....degree in markting...jadi aku dapat keluarkan ilmu yang aku tuntut selama 3 thn di UITM...tambah pegalaman sikit...hahahah...hepi2

*nanti saya sambung cerita ok, story last weeked bersama family di Tg. Karang....

No comments: