Wednesday, October 24, 2012

Kerja manik Ummi Wardina



Alhamdullillah rezeki untuk saya bermanik masih tidak putus....sentiasa ada permintaan....cuma sekarang saya hadkan....badan ini perlukan rehat jugak...kesian dia...hehehe

sekarang bila saya mula bermanik anak perempuan kesayangan saya akan sama2 duduk di meja kerja saya...dia pun nak jugak bermanik dengan saya.....saya bagi kain lebihan (percakain) tak dimahunya...amboiiii kata nak baju dia ...so ambik la baju2 yg dah tak pakai lagi...boleh la dia buat sendiri manik tue ...tapi tahu jer la kan budak 3 tahun menjahit manik...hehehe ...Wardina jugak rajin tolong saya...kalau saya beli stok manik....balik2 jer rumah dia minta manik2 tue untk dia susun dalam box2 yang disediakan....saya monitor jer laaa...takut2 dia pegi campur all the manik kan...mati ummi nak asingkan...kalau yg besar2 tak per lagi....lepas dah letak manik2 tue dalam box ...elok jer dia gi susun dekat almari plak tue disimpan.....bagus betul...harap2 bakat dan kemahiran yg ada pada ummi akan turun ke anak dara saya sorang nie....saya nak ajar buat kek tak pandai...menjahit jer la yang saya pandai...hehe







ini antara hasil kerja tangan saya .....

hari nie rajin plak nak upload gambar...hehehe....kalau nak tempah boleh jer sms saya ( 0136353434) atau tweet jer saya @elnawate....

ok la SELAMAT HARI RAYA ADILADHA kepada semua....mood best yer kalau ketika ini saya di tanah suci MEKAH... bila ajaknya saya dijemput untuk kesana....mudah- mudahan suatu hari ini...aminnn

No comments: