Wednesday, September 26, 2012

online shopping.....


Enough!....kenapa ? sebab bulan nie dan bulan sebelum nie saya belanja dah terlebih2....so start hari nie dah nak mula menabung balik ok....menabung balik ..huhuhu tapi hari nie kan gaji...tapi petang semalam duit gaji dah tinggal separuh...camna? itupun i dah settle all hutang..means kewajipan yg perlu dibayar setiap bulan...huhuhu oh yer mesti korang heran acamna hari nie gaji tapi petang semalam dah separuh...hehehe camnie kalau hari nie tarikh gaji tapi dia masuk petang semlam ..tue yg mana staff pakai akaun maybank...kalau acc selain maybank hari nie la....hehehe

Saya minat ngan satu baju nie dari sebelum raya lagi.....dan semlam tgk saiz saya masih ada lagi...omg!...nak beli ke tak yer...nak ke tak...nanti kalau beli mesti en suami membebelllllllllllllll....oh tidakkkk!!!!!....
tapi saya minat ngan baju tue...nak jugak, nak jugak....tapi ok ke kalau saya beli....fuhhhh! kene pikir lagi la....tapi macam nakkkkk...huhuhu nak tahu baju apa yg saya nak beli tue...heehhe baju kurung moden jer punnnnn....tapi harga boleh tahan.....korang tahu la kan kalau baju dari JM....huhuhuhu.....

en suami dia memang tak kisah...tapi dia akan kisah kalau nanti2 i minta duit belanja lagi dari dia dan baju dalam almari tue berlambakkkkkkkk laambakkkkkkk.....

Oh jumaat nie my mum nak turun KL...nak gi jaln TAR...ehmmm macam nak ikut jer...mak kata tak perlu ...mak dah tahu dah...hehehe amboiiiii dah hafal ek kak ngah ajar mak hari tue....syabas syabas....mak nak turun ngan adik yana(mak de)...katanya nak beli kain....kain hari tue tak cukup...Yana plak nak cari stok manik dia....me nak follow nak cari tudung layer...hehehe boleh?....

1 comment:

rossysweety said...

tu separuh aje...ni hah , dah tinggal suku aje..apa cer???