Thursday, September 27, 2012

Menabung utk masa depan....



Sikit2 lama2 jadi bukit...hehehe....korang dah ada simpanan tuk anak masing2...for sure kan mestila ada....
Wardina baru2 nie jer saya buatkan satu buku utk dia....selalunya saya simpan dalam acc saya jer....dah lama nak buat tuk dia...tapi Walid dia tue ha tak pegi2 ...suruh buat utk TAWAS pun dia tak buat2 sampai dah tak valid dah tuk Wardina...sedih tak....hari tue saya tekad saya pegi la sendiri buat....ehmmm nak suruh walid dia hampehhhhh....

So saya dah transfer semua duit dia dalam Akaun Ting nie...dari duit dia dalam pantang sampai la duit raya dia tahun nie....byk tak byk.....alhamdullilah rezeki dia kan.

itu belum kira lagi duit saving insurans dia ...harap esok bila dia besar nanti cukup la tuk dia guna for study dan sebagainya.....so lepas nie ummi senang la nak masukkan duit saving dia dlm buku ting nie...guna online jer...ummi dah register dah tuk acc dia dalam link maybank...so dapt2 jer gaji ummi terus transfer pastu claim ngan walid ko....hehehe...



No comments: