Tuesday, September 25, 2012

Ko apa halllll......


eiksssss meluat sungguh tauuuu dgn sorang pompuan nie yg perasan sgt diri dia hebat macam diva.....hatuiiiii....ko apa hallll nak kecoh gila pasal guaaaa...dah la gila kuasa, macam diri tue hebat sgt.....ehmmm aku tak heran la....kalau dr 10 org dan 9 org kata tidak pada you...so makna yer you yg something wronggg...sooooo tak rasa heran sgtttt laaaa.....

ko nak kat atas ke...nak kat tepi ke...kat bawah ker kat belakang kerrrr...lantak ko la...tapi ko jgn sibuk pasal aku....aku tak sibuk pun pasal ko kannnn......iksss sudah2 la, aku malas sebenarnya nak layan benda remeh temeh nie...tapi ko makin bikin aku meluat........tak per la aku malas nak ambik kiesah apa ko buat kat aku.....janji ko bahagiaaaa.....tapi bila satu hari terkena pada ko...jgn ko melatah okkkk....

No comments: