Wednesday, August 29, 2012

Itu Namanyer Rezeki.....


Sapa yg follow saya dlm FB sure dah tahukan...dalam blog nie pun be4 this saya penah story....ye pada yg tahu kalau umur kita cecah 50 tahun kita boleh buat keluar 100% acc ke 2 ...kiranya boleh kuar masa besday korang la kan...elok jer besday korang pihak kwsp dah process...but uolls kena la apply be4 tarikh besday korang...lucky to en suami ...elok jer dia isi form tue ...gov dah annouce dah rule baru...hanya boleh kuarkan 30% jer dari jumlah acc 2....my uncle pun sama lepas 100% tue....so sesiapa besday dia lepas rules baru tue boleh 30% jer la.....mana yg dah ada plan tue kena la buat plan baru....

Alhamdullillah...sesungguhnya saya sgt bersyukur sgt...en suami kongsikan dengan saya jumlah yg dia dpt...tak la byk mana...tapi adalah share sy sikit...yg lain we all nak invest ke lain....jadinya dgn rezeki yg saya dapat tue , dapatla saya kongsi dengan family saya...dan kebetulan pulak masa raya kan....lagila happy....semua adik beradik saya termasuk kakak n adik sy yg dah kahwin dapat bhgn duit raya....yelah sy dapat lebih rezeki share la ngan mereka2 semua lagi2 dengan org sy syg terutama keluarga....en suami kongsi dengan keluarga dia, saya pulak dengan keluarga saya....mak ayah n mil jgn kirala...off cos la kan.....

My sister  and my bro semua  terkejut dgn jumlah yg saya bagi...alah kita kongsi2 la....anak buah pun sama...tak per ini rezeki mak ngah....doa2 lah rezeki mak ngah makin luas...heehhehe



No comments: