Wednesday, September 7, 2011

Syawal....

Suka tgk blog rakan2 yg sekarang nie semua tgh mood raya...memasing dengan pose masa raya.....gelagat masing2 membuatkan saya tergelak sorang2 yang mana tadi sy tgh mood tension...tak pasal2 sorang staff kena marah dengan saya...maafkan saya dik...hanq tak bersalah pun. yg salah akak...mood tgh tak baik.....hahahah...maaf yer...tak tau la dia baca ke tidak blog saya nie.....maaf bebanyak yer.....

Sedih la gambar raya sefamily tak der....saya kalau beraya di kg suami....jarang bergambar, kiranya tak penah la ambik gambar...huhuhu sedihkan...tapi tak per, gamabr raya Wardina jer yg banyak...tunggu yer banyak kat camera canggih en suami...lupa nak kasi transfer ke lappy...ehmmmm

Raya tahun nie tak semeriah raya tahun sebelum belum nie.....ehmm entah la mungkin saya dah besar kot dan dah hampir nak ke senja....senja ker! oh no....lagi pun Abah kesayangan saya sibuk nak beraya ngan pompuan tue....menci tau....sampai berbalah ngan mak saya....ada satu bab tue, memang tak sedap di dgr...boleh pulak pompuan tue kata kami anak beranak gi serang dia masa dia gi umrah hari tue...wei kalu org serang tak gitu tau gaya dia....tak der yer hulur tangan salam tau.....minta maaf bagai....gila.... ah malas nak fikir pasal pompuan tue ..sakit hati la....kami adik beradik yg dengar terus hilang mood gembira raya kami.....huhuhuhu.....tapi dalam2 hati tgh frust tue...jauh jugak kami berjalan sampai ke Terengganu...itu semua gara2 sepupu saya kahwin...harus la pegi kan...lagi pun abah saya ngan mak cik saya nie amat rapat...so kalau tak pegi tue...rasa pelik la kan.....padahal pagi nak pegi tue....mak ai..hanya tuhan jer yg tahu perasaan mak saya yg tak berapa nak happy tue.....tapi buat2 happy coz kan dalam bulan syawal...buat apa nak sedih2....buang karen jer pikir pasal pompuan tue.....

We all gerak lepas mahgrib...sampai sana kul 2 am......kami gerak dari Tg. Karang....2 kereta jer yg pegi...saya ngan kakak saya sama ngan anak2....mak n abah saya sama ngan adik2.....Myv terpaksa kejar Mez....korang bayangkan betapa laju yer kakak saya drive...hahah nasib my sis yg drive...kalau saya..memang tak terkejar la gamak yer....silap2 Mez tue yg perlu tunggu Myv...hahahaha



....nie la sepupu saya yg kahwin hari tue....suami dia satu lorong ngan rumah dia jer....satu hujung sana ..satu hujung sini.....jodoh depan mata jer...tula kan kalau dah jodoh tak kemana....tunggu sampai 30 thn....apa2 pun semoga kekal hingga akhir hayat....


banyak gamabr2 dalam kerete....kira nya kami berya dalam kereta jer....hahahahahha






nak tgk Wardina berkebaya nyoya tak di pagi raya.....tunggu yer....kita cher next entry.....

No comments: