Monday, September 12, 2011

Hujung minggu kami di Ikea.....

Setelah penat attend open house sana sini pada sabtu..ahad pulak kami beraya pulak di IKEA.....ini memenuhi hajat en suami....saya ikut jer....mula2 ajak en suami cari almari baju for Wardina kat kedai perabot jer...malas nak cari jauh2....yg sedia ada tak muat la nak diisi baju bajan si Wardina tue....so cari yg lebih besar sikit....nak buat wardrobe tunggu la rumah idaman saya siap...ahhahaha

Lepas dah jumpa almari Wardina...we all terus menuju ke IKEA...en suami nak cari rak buku plak...macam banyak sangat buku nak di letak kat rak tue...hahha layan kan ajer kita....sebelum cari tue...harus perut nie diisi dulu...so en suami belanja makan kat meetball...wardina plak tido so kami laki bini jer yg dok melantak....Wardina yer nanti beli lain....

Lepas makan, kami teruskan pencarian kami.....malas nak tgk barang2 lain terus menuju ker tempat rak/almari yg sesuai untuk simpan buku n majalah.....en suami nak padankan ngan almari vantage yg sedia ada kat rumah tue..warna putih....dah dapat...harga masih dalam budget en suami...so ambik la sebiji...rabu minta Ikea hantar...so bayar extra for delivary dan juga pemasangan sekali.....hahaha

lama jugak kami di Ikea...coz Wardina dah bangun...mata segar bugar...turun dr stroller harus la lari sana sini....yg penat kejar ummi laaaaa....huhuu tensi tau.....pegi kat tempat kanak2...suka sgt dia...sekali tue jumpa dapur...harus la main masak2...dah namanya pompuankan....hahaha



...layankan sajer....



...penat berlari kesana ke sini...last2 duduk atas trolly....




...tetiba nampak anak patung nie...ambik ko main mak2 pulak sia......sampai kat kaunter saya letak ke tepi.....hahaha

3 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

eh!! Icha pun hari tu nak patung tu..mahal lew..RM39++ kan? hahaha..kita letak tepi jgk!!

Bayu Kenangan said...

wah... ada minat memasak nampak... bagus tu....

Alida Ali said...

Jemput la datang umah baru saya...rumah lama dh kena virus..
www.diarimayaku82.blogspot.com