Friday, October 2, 2009

3 Bulan Terakhir.......

Saat2 menanti tiba masanye...makin berdebar pulak sy sejak2 nie...hheheheh...macam2 sy rasa...takut + gembira + sedih + entah apa2 lagi la perasaan nie...


walupun dah ada aircon tetapi masih panas...kipas pun sy pasang...biasanya kalu camnie sy dah menggigil kesejukan...kali nie hubby sy pulak menggigil kesejukan berbanding sy....sampai naik deman dia dibuat ye.. habis nak buat camna kang berpeluh2 pulak...asyik nak mandi jer...
hemmmm...kesian be...nak buat camna...huhuhuu....pastu rasa2nya sy macam mengada2 pulak skrang......itu tak kena ini tak kena....tapi be turutkan jugak....heheheh..hari nie sy nak makan nondo's or kenny rogers....tapi be nak ker....(rasa2 ye sy dera husband sy ker...suruh itu ini....)

Sy nak makan buah delima lagi....hari tu dah dapat yg best sgt...sy jumpa kat the curve...memeng merah n manis....sy makan sorong langsung tak pelawa si husband...tgk2 dah habis....b4 tu cari punya cari dapat kat bangsar village tapi tak best..tak merah..langsung buang dua biji tu....petang nie atau esok nak beli kat the curve buah delima..walupun harga yer mahal sebiji tapi puas hati beb....

1 comment:

mohdhaizi said...

tunggu masa memang macam tue.... sabar2...