Tuesday, April 21, 2009

dah masuk kerje....

alhamdullilah kesihatan makin pulih setelah mendapat rawatan tempohari...best sungguh boleh bangun..hheheh...

minggu sudah hampir 2 minggu kedatangan tidak memuaskan...dengan el n mc yang banyak...last2 elna gi hospital n doctor masukan air ke badan ku cos dah lemah sgt tgk muka aku nie...huhuh..1 hari jugak aku kat hospital...doctor masukkan 2 botol air...pastu alhamdullilah ok...keluar hospital hubby belikan air kelapa agar aku makin segar...malam aku dah boleh makan..hubby belikan sup untuk aku...

cuma skrang bila pagi masih ada morning sickness...tapi tak teruk sgt..yang penting dah boleh makan...bila masuk ofis..semua rakan dah nampak perubahan aku yang makin ceria...bos pun suka bila tgk muka aku dtg n bolah makan...kalau tak risau betul...

mudah2an kesihatan makin ok....hehehehe

2 comments:

She said...

ko admitted ke babe?
teruk gak alahan ko ye..
xpe, sabo je la..
demi baby tu..

p/s: best sgt peknen coz dpt layanan 'spesel' dr husband..heheh..

Ummi Wardina said...

mommy mimil,
itula pasal, satu hari jer kat hospital..masuk air..harap2 tak lama only for 3 months,
skrang dah boleh makan betterla...mungkin cos selongor menang kot hari tu...heheh tak hingat dok jerit malam tu...akhir yer redgaint menang...lagi2 org kg aku jadi good player tu...hidup amriiiiii....