Friday, January 21, 2011

Giveaway.."My Fav....!"

Saya tak penah penah msuk mana2 Giveaway yg dianjurkan oleh kawan2 blog saya...kali nie saya nak try nasib.....:) heheheh

yer...memang tak dinafikan everybody hav fav color......yang sejuk, yang panas..yang cool...or yg suam2..hehe itu catogary calor ok...me..ye saya pun ada tau warna fav saya...nak tau warna apa? jom tgkkkkk

*

*

*

*


*


*


*

*


*



*
taraaaaaaaa


see saya suka warna apa.....ok tak this color ...sejuk jer kan.....i like i like..

Warna hijau nie adalah raking no satu selain warna merah, oren, pink n purple..banyak yer la fav calor kan...eh 5 jer tapi yg paling suka GREEN  la....

kenapa saya suka warna nie....kerana hijau nie...sejukkkk jerrrrrr....bila kita pandang...warna hijau adalah catogary dalam warna yg sejuk....cuba gi cameroonnnn...cuba tgk ladang teh dia...sejuk takkkkk? best tak?best kan kan kan....nyaman sekali....heheheeh

ok nak share beberapa pic kenapa saya suka hijau nie....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*







. cher tgk rumah saya....hahahahhahah...nyamannnnn sekali....kikikiki ....


KU LIHAT HIJAUUUUUUU..........(model: ayah n anak heheh)



Dan yg lagi best nak share pic ngan pihak pengajur......

*
*
*
*
*
*

theme 1st besday my doter.....hijauuuuuuuu...ehhh pic nie tak best sgt...ada yg lagi besttttttt...cher scroll lagi

*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
**
*
jgn penat ekkkkkk
*
*
*
*
taraaaaaaaa
*
*


*


*


*


*

seseorang telah memeluk anak sy yg comel itu dengan pelukan kasih sayang sekali.....dan anak sy memakaii baju yang berwarna HIJAU........heheheheh

Sekian, terima kasih.....harap saya dipilih...;)hehehe



No comments: