Monday, October 11, 2010

2nd Vacation for Wardina....

heheheh...macam best jer tajuk tu for Wardina....hehehe...ok kali nie we all plan nak bawa Wardina pergi bercuti....kali nie jauh sikit sampai kena seberang laut Selat Melaka....hehehe

Tiket dah lama beli...masa tgh kecoh2 hari tu macam tak jadi nak pegi jer...la nie pikir2 balik we all redah jer...semoga dilindungi...mudah mudahan....

Dialong Nenek Non:
"amboi Wardina masa dalam perut pun gi jln naik kapal terbang ...skrang nie gi lagi...kecik2 ndah naik kapal terbang yer...pasni umi yer jgn lupa duit yang lebih2 tu jgn asyik pakai gi jln jer...cuba2 buat gi umrah...mudah2an murah rezeki lagi."
Adusss nenekkk...bisa yer dengar...ok nanti..akan umi usahakan...niat memang dah ada cuma belum diizinkan jer...doa2kan la...doa ibu tu kan selalu dimakbulkan....aminnnnn :)

hehehe cer teka kami nak gi mana....jeng jeng jeng.....

Masa 1st Vacation wif Wardina
Seronok dapat main air....
tgk, sampai tertido dia.....

2 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

Indonesia???

elna said...

heheheh...hampir tepat....tapi di daerah mana ya....hehehehe