Monday, October 18, 2010

2010 akan berakhir....

Pejam celik pejam celik dah nak habis bulan October ..tinggal belas2 hari jer lagi....pastu november pas november december...pastu dah masuk tahun 2011....sekejap  jer kan....bila dah masuk tahun baru...azam pun baru la...nak capai itu nak target ini....pastukan bila dah akhir tahun adakah target2 dan azam2 tu tercapai.....kita hanya manusia biasa yang menentukannya adalah Tuhan yang maha Esa.....
saya pulak....macam kekawan sekian azam tetap ada tiap2 tahun untuk mencapai impian saya...tapi satu impian nie tak capai2 lagi...mungkin belum rezeki lagi kot....:(..adus pasal satu impian ini..pagi tadi BJG 71 aku buat hal lagi...adusss tunggu la...aku sayang ko tau tak...kesian la kat aku...kalau ko tak der camna aku nak gi kerja...nak gi sana ..nak gi sini...tunggu la aku dapat durian runtuh ke hapa ker...boleh cari peneman ko...pasal cari peneman ko nie dah lama kot aku simpan azam aku nie yg tak tercapai2 lagi nie...bila la agaknye leh beli CIK CITY nie...target tahun nie...tapiiiiiii.....camna nak capai kalau asyik beli benda yang bukan2....ok ok...start from today, akan saya pastikan berbelanja dengan cara yg berhemah ok...TUNGGU di 2011 akan saya rembat satu CIK CITY. Itu baru satu target tuk 2011, Kedua....RUMAHKU SYURGAKU....nie yang pening nie....mana satu pilihan nak buat...ikutkan hati nie nak beli kat K. SELANGOR....tapiiiiii....ya allah kau permudahkanla urusanku....insya allah...kalu ada rezeki kat situ tak kemana....rumah semi D satu tingkat...dari RM250k........Ketiga...kawan bergaduh WARDINA....hehehehehe...Ke empat....bercuti ke over the SEA...


Wei la PN ELNA tau la baru habis buat BP2011 untuk company..n3 nie ko story pulak BP2011 ko yer....hah sebut pasal BP2011 TSSSB nie...tak penah2 buat sebegini lama...naik termuntah saya....adussssss sadis sungguh...minta2 la ianya diluluskan....saya nak gi bercuti ok....

1 comment:

h a i z i said...

happy holiday elna...ct best.. tapi nak amik inspira lah nanti