Sunday, December 14, 2008

My 1st entry

ishks...hari Isnin yang membosankan....kenapa ek bila tiba hari isnin...hari yang bosan datang ofis....tapi nak buat camana dah nama kerja makan gaji....macam biasa isnin memng my bos mesti tak datang...tak mc dia akan el..tak el dia al...mc ker el ker or al itu aku tak pasti..tapi yang pasti isnin mesti dia kan buat cam tu...mc betul mc tipu ker aku tak tahu....tapi yang pasti aku memang kurang gemar ngan bos aku sorang nie...bila ada staff yang mc or el bising dia bukan main lagi....sampai naik tabal telingga aku nie bila dia membebel...hari nie entah berapa kali isnin dia ambil mc...sampai aku n fiza my partner suruh staff jaga dia punya att'd so bila dia nak blame staff so we both ada isu yang boleh dibangkitkan...hahah

actually tak ada story pun nak coret in my blog nie..just nak try jer ..tengah bosan kat ofis...bos macam biasa hari nie mc...my friend kak syafiza 1/2 day , fiza pulak ada meeting for penutupan akaun 2008 kat menara telekom...tinggal aku yang kena jaga ofis n beberapa staff yang tinggal...bosan sungguh ah...

kerja tgh banyak but tengah malas...hahaha..paling2 tidak pun esok bos datang kena bebel jer...dah akhir2 tahun nie banyak pulak benda nak kejar..semua pasal payment jer..takut tak sempat nak bayar pada supplier.... ala tak sempat apa salah yer guna jer la budget next year...time2 nie la ramai pulak big2 bos yang nak habis kan cuti dia org...kalau aku nie ada kuasa for sign all paper kan senang...iks sapa la aku nie...hahha..

yang jaga duit company pun tgh cuti..camna tu...paper aku ada satu lagi yang tak approve2 lagi...kalau tak sempat kena la plan for next year....
ihks pasal plan next year nie ..apa ek my plan for next year...alamak tak plan lagi la...for 1st quarter pun tak fikir lagi...so kita sambung lagi for next entry...rasa2 macam kena bising jer ngan bos esok..tunggu...kiita enjoyyyy

No comments: